
Мистецтво відіграє ключову роль у вихованні дітей, розвиваючи їхні творчі здібності, емоційний інтелект та естетичне сприйняття. Саме тому учні Коритнянського ліцею постійно долучаються до участі у різноманітних творчих конкурсах та показують хороші результати.
Із 19 по 23 травня у нашому навчальному закладі було проведено Тиждень мистецьких дисциплін, впродовж якого організовувалися цікаві заходи для учнівства. Так одинадцятикласники під час заняття «В гостях у художника» побували вдома у місцевої художниці, людини неймовірного таланту – Анни Краменко, яка постійно долучається до мистецьких заходів ліцею та охоче надає свої картини для виставок у нашому навчальному закладі. Крім того, мисткиня охоче спілкується з учнями, розповідаючи їм про тонкощі роботи художника, сюжети картин, творчий процес загалом. Під час такої зустрічі з художницею п’ятикласники виконували творче завдання з української мови – складали твір-опис за картиною в художньому стилі.






Протягом тижня учні відвідували сакральне місце нашого навчального закладу – музей «Світлицю», адже саме тут зберігається частинка культурно-мистецької спадщина нашого народу, речі успадковані нами від попередніх поколінь. Під час екскурсії учні з цікавістю розглядали експонати та слухали їх історію. Ці старовинні речі неначе оживала під час розповіді про них.



Молодші школярі під час ГПД зрозуміли, що створити щось прекрасне можна із підручних матеріалів, коли малювали «Весняний вінок» нетрадиційною технікою – за допомогою фарб та поліетиленових пакетів.
Ліцеїсти 5 класу під час уроку образотворчого мистецтва ознайомилися із життям і творчістю Марії Примаченко та спробували створити картини у стилі примітивізму, в якому працювала відома українська художниця.



А восьмикласники під час уроку мистецтва «Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка та Миколи Лисенка» здійснити віртуальну екскурсію Національним музеєм Тараса Шевченка, під час якої мали змогу ознайомитися із полотнами Тараса Шевченка та творчістю митця загалом.



Таким чином організовані заходи сприяли розвитку та формуванню у дітей естетичного смаку, творчих здібностей та пізнавального інтересу до мистецтва та культури.
